شیمیایی مسابقه فرانسه آناناس تعادل

شیمیایی: مسابقه فرانسه آناناس تعادل تلگرام خیال پردازی عصب شناسی ذهن

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری توضیحات «احسان علیخانی» در مورد ماجرای موسسه ثامن الحجج

    احسان علیخانی مجری و تهیه کننده تلویزیون عصر امروز شنبه ۳۰ تیر با حضور در برنامه حالا خورشید راجع به اخبار انتشار یافته اطراف ارتباط وی و موسسه ثامن الحجج توضیح

    توضیحات «احسان علیخانی» در مورد ماجرای موسسه ثامن الحجج

    توضیحات «احسان علیخانی» در مورد ماجرای موسسه ثامن الحجج

    عبارات مهم : برنامه

    احسان علیخانی مجری و تهیه کننده تلویزیون عصر امروز شنبه ۳۰ تیر با حضور در برنامه حالا خورشید راجع به اخبار انتشار یافته اطراف ارتباط وی و موسسه ثامن الحجج توضیح داد.

    به گزارش سرپوش، احسان علیخانی با اشاره به اینکه حضور اسپانسرها در شبکه های تلویزیونی صداوسیما از اوایل دهه ۹۰ شروع شده است است گفت: تا آخرهای دهه ۸۰ به هیچ عنوان اسپانسرها در تلویزیون حضور نداشتند و از اوایل دهه ۹۰ به علت پرسشها مالی که به وجود آمده اسپانسرها وارد تلویزیون شدند زیراصداوسیما بودجه کافی جهت تولید برنامه ها را نداشت.

    توضیحات «احسان علیخانی» در مورد ماجرای موسسه ثامن الحجج

    وی با اشاره به اینکه او یک حثیت به عنوان تهیه کننده و یک حیثیت به عنوان مجری دارد گفت: سال ۹۱ به صداوسیما پیشنهاد همکاری و همکاری در ساخت برنامه از سوی موسسه ثامن الحجج داده شد و صداوسیما بعد از بررسی مجوزهای موسسه به مااعلام کرد که می توانیم برنامه را تولید کنیم و همکاری کنیم.

    وی ادامه داد: در صداوسیما من مجری و تهیه کننده بدون مجوز حق نداریم حتی یک پشمک را تبلیغ کنیم و طبیعی است که شرکت و صداوسیما نیز جهت همکاری با این موسسه به مجوزهای صادر شده است از سوی نهادهای دیگر همچون بانک مرکزی استناد کرده است.

    احسان علیخانی مجری و تهیه کننده تلویزیون عصر امروز شنبه ۳۰ تیر با حضور در برنامه حالا خورشید راجع به اخبار انتشار یافته اطراف ارتباط وی و موسسه ثامن الحجج توضیح

    علیخانی با اشاره به انتشار دریافت رقم سه میلیارد تومان جهت تولید برنامه از سوی موسسه ثامن الحجج گفت: مبلغ پرداخت شده است از سوی این موسسه به صداوسیما جهت شش برنامه بوده که از سال ۹۱ تا آخر سال ۹۳ ساخته شده است است و این برنامه ها شامل، برنامه دو نیمه سیب، لحظه تحویل سال ۹۲، ماه عسل در سال ۹۲، برنامه سه ستاره، تحویل سال ۹۳، مراسم خوش حالی ۲۰ سالگی شبکه سه، برنامه بهار نارنج بوده است.

    وی ادامه داد: در هر کدام از این برنامه ها بیش از ۱۵۰ نفر به مدت سه الی چهار ماه فعالیت می کردند و تمام پرداخت ها دارای اسناد مشخص است که به وسیله نهادهای نظارتی صداوسیما بر آنها نظارت می شود.

    وی ادامه داد: از ابتدای سال ۹۴ به ما اعلام شد که شرکت صداوسیما هیچ همکاری با موسسه ثامن الحجج ندارد و دیگر نمی توانیم با آنها همکاری کنیم و بعد از چند ماه نیز حکم انحلال این موسسه در تابستان صادر شد.

    توضیحات «احسان علیخانی» در مورد ماجرای موسسه ثامن الحجج

    علیخانی با گلایه از اخباری که در بعضی از رسانه ها انتشار یافته است گفت: من هیچ گلایه ای از روزنامه شرق ندارم ولی ای کاش رسانه ها اسم ها را به صورت خوانا و مشخص منتشر کنند و ای کاش قبل از انتشار این مطلب با مدیران تلویزیون و شبکه تماس حاصل می کردند.

    وی ادامه داد: من هر لحظه این فضا را و این مدل نگاه را نقد کردم که آدم ها بعد ازاینکه مورد اتهام قرار می گیرند زمین و وقت را بهانه می کنند تا پاسخگونباشند هیچ منعی وجود ندارد هنگامی که پرسشی که می شود باید پاسخگو باشیم این یکی از شاخصه های رسانه است.

    احسان علیخانی مجری و تهیه کننده تلویزیون عصر امروز شنبه ۳۰ تیر با حضور در برنامه حالا خورشید راجع به اخبار انتشار یافته اطراف ارتباط وی و موسسه ثامن الحجج توضیح

    علیخانی افزود: بنده تا این لحظه هزار تومان وام از هیچ جایی نگرفته ام اصل عنوان چیز دیگری است ما دو مرجع پیگیری از این حوزه داریم که یکی از آنها تلویزیون است که کارشناسان زیادی داشته و هر کدام از آنها مو را از ماست می کشند.

    وی با بیان اینکه بخشی از مطالبات مردم پرداخت شده است است در پاسخ به این که آیا این مبلغ به صورت هدیه به او داده شده است است گفت: بنده چقدر باید راحت لوح باشیم که یک مجموعه مالی به من بگوید شماره کارت بدهید تا به عنوان هدیه به شما مبلغی واریز کنیم.

    توضیحات «احسان علیخانی» در مورد ماجرای موسسه ثامن الحجج

    وی ادامه داد :این هدیه در واقع توافقی است که اسپانسر آن را به مهمانان برنامه می دهد و اتفاق جلوی دوربین صورت گرفته هست. اگر اتفاقی افتاده بنده هم مثل شما هستم چراکه اگر کسی بخواهد کار خلافی بکند ان کار را در پستو و تاریکی انجام می دهد و نه روی انتن زنده تلویزیون نمی آید .

    علیخانی افزود: مجوزهای این موسسه را بنده نداده ام بعد بنده هم مثل شما هستم همه هزینه های برنامه های تلویزیون مثل ۲۰۱۸ ، دورهمی و … به وسیله اسپانسر و با نامه ای که از سوی شرکت به ما ابلاغ شده است تامین می شود نفع این عنوان از برنامه تلویزیونی جهت من چیست ما فقط می خواهیم برنامه ساخته شود و چون صداوسیما پول ندارد با اسپانسر توافق می کنیم دوسال است هیات منصفه جهت این عنوان تشکیل شده است و در حال پرداخت پول های مردم هستند و مبالغ کمتر از یک میلیارد تومان را پرداخت کرده است.

    علیخانی در ادامه گفت: هنگامی که یک شبهه در اینترنت منتشر می شود انگار پاسخ ها دیگر پخش نمی شود اگر به این صورت باشد به عنوان مثال بانک های شخصی و دولتی ما در سال چقدر تبلیغ می کنند بانک دولتی است و به نوعی بیت المال به حساب می آید ولی جهت تبلیغ مبالغ زیادی را هزینه می کند البته از نظر من این عنوان بد نیست بانک مذکور در حال تبلیغ و انجام کار خود است نمی توان یقه آن را گرفت در این مساله نیز اگر جرم محرز شود اعلام می کند و این عنوان به من برنامه ساز چه ربطی دارد .

    علیخانی ادامه داد: امروز برنامه حالا خورشید اسپانسر دارد و اگر دو سال دیگر جهت این اسپانسر مشکلی بوجود بیاید ایا باید رضا رشیدپور مجری او را مورد مواخذه قرار بدهند.

    وی ادامه داد: واقعیت این است که امروز صداوسیما جهت تولید برنامه ها با مسئله بودجه مواجه است و اگر نشانه دولت این است اسپانسرها در تلویزیون حضور نداشته باشند یک بخشنامه ای صادر کند و حضور اسپانسرها را ممنوع کند.

    مجری برنامه ماه عسل ادامه داد: امسال یک بانک دولتی نامه نگاری بسیار کرد تا حامی برنامه ماه عسل باشد ولی من مخالفت کردم و گفتم دیگر پشت دست خود را داغ کردم تا یک نهاد مالی را به عنوان اسپانسر در برنامه دخیل کنم.

    وی افزود: تا زمانی که موسسه ثامن الحجج در برنامه های صداوسیما حضور داشت و اسپانسر بود هیچ اعتراضی نبود ولی به محض آن که مشخص شد این موسسه منحل شده است اعتراضات به وجود آمد.

    در ادامه برنامه علی خضریان عضو شورای مرکزی جبهه پایداری که به عنوان یک فعال رسانه ای معرفی شد به توضیحاتی پرداخت وچند سند از بانک مرکزی ارایه کرد که در آن این مجوز از سوی بانک مرکزی به صداوسیما و نیروی انتظامی جهت تبلیغ موسسه ثامن الحجج داده شده است بود.

    رضا رشیدپور نیز در پاسخ به این پرسش که آیا این وقت به احسان علیخانی داده شده است و به بقیه داده نشده گفت: همین جا اعلام می کنیم هر کسی که مورد اتهام قرار گرفته اگر نیاز به توضیح دارد تلویزیون این وقت را در اختیار او قرار می دهد.

    واژه های کلیدی: برنامه | علیخانی | اسپانسر | تلویزیون | صداوسیما | تلویزیون | احسان علیخانی | اخبار فرهنگی و هنری


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار