شیمیایی مسابقه فرانسه آناناس تعادل

شیمیایی: مسابقه فرانسه آناناس تعادل تلگرام خیال پردازی عصب شناسی ذهن

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار کنکور و دانشگاه اعلام آخرین مهلت دریافت کارت آزمون کاردانی به کارشناسی و دوره‌های کاردانی فنی‌وحرفه‌ای

    مشاور عالی شرکت سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه مهلت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی به کارشناسی و دوره‌های کاردانی فنی‌وحرفه‌ای امروز آخر می‌یابد، گفت

    اعلام آخرین مهلت دریافت کارت آزمون کاردانی به کارشناسی و دوره‌های کاردانی فنی‌وحرفه‌ای

    اعلام آخرین مهلت دریافت کارت آزمون کاردانی به کارشناسی و دوره های کاردانی فنی وحرفه ای

    عبارات مهم : آموزش

    مشاور عالی شرکت سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه مهلت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی به کارشناسی و دوره های کاردانی فنی وحرفه ای امروز آخر می یابد، گفت: این آزمون ها فردا، جمعه ۱۳ مردادماه جاری برگزار می شود.

    دکتر حسین توکلی در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این مطلب اظهار کرد: داوطلبان دو آزمون دوره های کاردانی نظام تازه دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی در 11 کد رشته امتحانی و آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۹۶ تمامی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی اعم از دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی جهت پذیرش در ۲۰ کد و رشته امتحانی که پذیرش در این رشته ها بر اساس آزمون هست، تا ساعت 24 امروز پنج شنبه 12 مرداد ماه جاری وقت دارند با مراجعه به سایت شرکت سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به دریافت پرینت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

    اعلام آخرین مهلت دریافت کارت آزمون کاردانی به کارشناسی و دوره‌های کاردانی فنی‌وحرفه‌ای

    وی در ادامه تصریح کرد: تا ساعت ۸ صبحگاه امروز پنج شنبه، 12 مرداد ۹۶ از تعداد ۱۵۷ هزار و ۴۶۵ داوطلب متقاضی ۱۱ کد و رشته امتحانی دوره های کاردانی نظام تازه دانشگاه فنی وحرفه ای تعداد 144 هزار و 700 نفر یا به عبارت دیگر 92 درصد داوطلب نسبت به دریافت پرینت کارت آزمون و برگ راهنما اقدام کرده اند. همچنین از تعداد ۸۱ هزار و ۸۷۲ داوطلب شرکت کننده در آزمون دوره های کاردانی به کارشناسی دانشگاه ها تعداد 67 هزار نفر به عبارتی 82 درصد داوطلبان نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کرده اند.

    مشاور عالی شرکت سنجش کشور همچنین تاکید کرد: آزمون دوره های کاردانی نظام تازه دانشگاه فنی وحرفه ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی جهت ۱۱ کد رشته امتحانی که پذیرش آنها بر اساس آزمون هست، صبح فردا جمعه، ۱۳ مرداد ماه سال ۱۳۹۶ در ۱۷۲ شهرستان و ۱۸۷ حوزه امتحانی برگزار خواهد شد.

    مشاور عالی شرکت سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه مهلت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی به کارشناسی و دوره‌های کاردانی فنی‌وحرفه‌ای امروز آخر می‌یابد، گفت

    وی در ادامه تصریح کرد: فرآیند برگزاری آزمون فوق ساعت ۷:۳۰ صبح شروع می شود و درهای حوزه های امتحانی راس ساعت ۷ صبح بسته خواهد شد، لذا از ورود داوطلبان بعد از بسته شدن درهای ورودی ممانعت به عمل می آید.

    مشاور عالی شرکت سنجش آموزش کشور تاکید کرد: مورد نیاز است داوطلبان جهت حضور در جلسه آزمون پرینت کارت شرکت در آزمون، کارت ملی و یا شناسنامه تصویر دار به همراه داشته باشند. در جلسه آزمون به تمام داوطلبان بسته حاوی دفترچه پرسش و یک پاسخ نامه نیز داده خواهد شد و در مستطیل بالای پاسخ نامه نام خانوادگی، نام، شماره داوطلب و کد رشته امتحانی هر داوطلب درج شده است و داوطلبان بعد از اطمینان از صحت مندرجات بسته حاوی دفترچه پرسش و پاسخ نامه، مورد نیاز است جهت بازکردن پوشش پلاستیکی اقدام کرده و مشخصات خود را ذیل پاسخ نامه و در محل مربوط درج و آن را امضاء کنند.

    به گفته توکلی، دفترچه آزمون مشمول بر دروس عمومی، پایه و تخصصی است و تمام داوطلبان باید با توجه به وقت مشخص شده است نسبت به پاسخ گویی به سوالات اقدام کنند. همچنین تمام دفترچه های پرسش آزمون داوطلبان شخصی سازی شده، شماره داوطلبی، نام و نام خانوادگی و نام هر داوطلب بر روی جلد آن درج شده است است و این دفترچه دارای تنوع بوده و به تناسب در انواع A، B، C، D، E و F تقسیم می شود.

    اعلام آخرین مهلت دریافت کارت آزمون کاردانی به کارشناسی و دوره‌های کاردانی فنی‌وحرفه‌ای

    وی همچنین خاطرنشان کرد: با در نظرگرفتن این که شرکت سنجش آموزش کشور در جهت اصلاح و ارتقای کیفی حوزه های برگزاری آزمون نیاز به نظرات ارزشمند داوطلبان حاضر در جلسه آزمون به عنوان معتبرترین منبع اخذ داده و اطلاعات جهت ارزشیابی حوزه ها دارد، ضرورت دارد داوطلبان حاضر در جلسه آزمون نسبت به تکمیل پرسش نامه ارزیابی حوزه های امتحانی در این آزمون از تاریخ ۱۳ مرداد ماه تا ۲۰ مرداد ماه ۱۳۹۶ بر روی سایت این شرکت اقدام کنند.

    دکتر توکلی گفت: جهت شرکت در این آزمون تعداد ۱۹۸ هزار و ۷۲ داوطلب عضویت کردند که از این تعداد ۸۵ هزار و ۹۳۸ نفر زن و مابقی مرد هستند؛ به عبارت دیگر ۴۳.۹ درصد داوطلبان عضویت کننده زن هستند.

    مشاور عالی شرکت سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه مهلت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی به کارشناسی و دوره‌های کاردانی فنی‌وحرفه‌ای امروز آخر می‌یابد، گفت

    مشاور عالی شرکت سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: بر اساس ضوابط، پذیرش در دوره های کاردانی نظام تازه جهت ۴۲ کد رشته امتحانی صورت می گیرد. پذیرش در ۳۱ کد رشته از ۴۲ کد رشته امتحانی به شرح مندرج در دفترچه راهنمای عضویت و اطلاعیه منتشره شرکت سنجش آموزش کشور منحصرا بر اساس سوابق تحصیلی صورت می پذیرد. بدیهی است که آزمون جهت ۳۱ کد رشته مذکور برگزار نخواهد شد و ملاک پذیرش معدل کل دیپلم است.

    دکتر توکلی خاطرنشان کرد: تعداد داوطلبان متقاضی ۳۱ کد رشته امتحانی جمعا ۴۱ هزار و ۴۲۷ نفر است که از این تعداد ۱۴ هزار و ۹۰۳ نفر زن و مابقی مرد هستند. به عبارت دیگر ۳۶.۸۶ درصد عضویت کنندگان زن هستند.

    اعلام آخرین مهلت دریافت کارت آزمون کاردانی به کارشناسی و دوره‌های کاردانی فنی‌وحرفه‌ای

    وی تاکید کرد: پذیرش در ۱۱ کد رشته امتحانی دیگر از ۴۲ کد رشته امتحانی بر اساس نمرات آزمون و مطابق جداول شماره های ۲،۱ و ۳ مندرج در دفترچه راهنمای عضویت است.

    مشاور عالی شرکت سنجش آموزش کشور افزود: تعداد داوطلبان متقاضی ۱۱ کد رشته امتحانی مذکور جمعا ۱۵۷هزار و ۶۴۵ نفر است که از این تعداد ۷۱ هزار و ۳۵ نفر زن و مابقی مرد هستند. به عبارت دیگر ۴۵.۰۶ درصد عضویت کنندگان زن و مابقی مرد هستند.

    آزمون کاردانی به کارشناسی

    دکتر توکلی گفت: بر اساس برنامه زمانی آینده نگری شده است آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۹۶ تمامی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی اعم از دولتی و غیردولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی جهت ۲۰ کد رشته امتحانی که پذیرش آنها با آزمون هست، در بعدازظهر فردا جمعه، ۱۳ مرداد ماه جاری در ۷۴ شهرستان و ۸۳ حوزه امتحانی برگزار خواهد شد.

    وی در ادامه تصریح کرد: فرایند برگزاری آزمون فوق راس ساعت ۱۵ شروع می شود و درهای ورودی آزمون ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه بسته خواهد شد و لذا از ورود داوطلبان بعد از بسته شدن درهای محل برگزاری آزمون ممانعت به عمل خواهد آمد.

    مشاور عالی شرکت سنجش آموزش کشور تاکید کرد: مورد نیاز است داوطلبان جهت حضور در جلسه آزمون پرینت کارت شرکت در آزمون، کارت ملی و یا شناسنامه تصویر دار به همراه داشته باشند. در جلسه آزمون به تمام داوطلبان بسته حاوی دفترچه سؤال و یک پاسخ نامه نیز داده خواهد شد و در مستطیل بالای پاسخ نامه نام خانوادگی، نام، شماره داوطلب و کد رشته امتحانی هر داوطلب درج شده است و داوطلبان بعد از اطمینان از صحت مندرجات بسته حاوی دفترچه پرسش و پاسخ نامه، مورد نیاز است بعد از بازکردن پوشش پلاستیکی، مشخصات خود را ذیل پاسخ نامه و در محل مربوط درج و آن را امضاء کنند.

    به گفته توکلی، دفترچه آزمون مشمول بر دروس عمومی، پایه و تخصصی است و تمام داوطلبان باید با توجه به وقت مشخص شده است نسبت به پاسخ گویی به سؤالات اقدام کنند. همچنین تمام دفترچه های پرسش آزمون داوطلبان شخصی سازی شده، شماره داوطلبی، نام و نام خانوادگی و نام هر داوطلب بر روی جلد آن درج شده است است و این دفترچه دارای تنوع بوده و به تناسب در انواع A، B، C تقسیم می شود.

    وی همچنین خاطرنشان کرد: با در نظرگرفتن این که شرکت سنجش آموزش کشور در جهت اصلاح و ارتقای کیفی حوزه های برگزاری آزمون نیاز به نظرات ارزشمند داوطلبان حاضر در جلسه آزمون به عنوان معتبرترین منبع اخذ داده و اطلاعات جهت ارزشیابی حوزه ها دارد، ضرورت دارد داوطلبان حاضر در جلسه آزمون نسبت به تکمیل پرسش نامه ارزیابی حوزه های امتحانی در این آزمون از تاریخ ۱۳ تا ۲۰ مرداد ماه ۱۳۹۶ بر روی سایت شرکت سنجش اقدام کنند.

    وی در ادامه تصریح کرد: بر اساس ضوابط، پذیرش در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته جهت ۶۷ کد رشته امتحانی به شرح مندرج در دفترچه راهنمای عضویت صورت می گیرد. همچنین پذیرش در ۲۰ کد رشته امتحانی از ۶۷ کد رشته امتحانی از طریق آزمون و پذیرش در ۴۷ کد رشته امتحانی دیگر از کد رشته های امتحانی صرفا بر اساس سوابق تحصیلی صورت می گیرد.

    به گفته مشاور عالی شرکت سنجش آموزش کشور، جهت شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۹۶ تعداد ۹۱ هزار و ۶۹۹ داوطلب عضویت کرده اند که از این تعداد ۳۳ هزار و ۴۵۸ نفر زن و مابقی مرد هستند.

    دکتر توکلی در آخر افزود: جهت شرکت در پذیرش ۴۷ کد رشته امتحانی از ۶۷ کد رشته امتحانی که صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) انجام می شود، تعداد ۹ هزار و ۸۲۷ داوطلب عضویت کرده اند که از این تعداد، ۳ هزار و ۵۲۵ نفر زن و مابقی مرد هستند.

    واژه های کلیدی: آموزش | داوطلب | داوطلبان | اخبار کنکور و دانشگاه


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار