شیمیایی مسابقه فرانسه آناناس تعادل

شیمیایی: مسابقه فرانسه آناناس تعادل تلگرام خیال پردازی عصب شناسی ذهن

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری تصویر + شخصیت‌های شرور سینمای هالیوود

    برای طرفداران سینما و تلویزیون شخصیت‌های شرور داستان منفورترین افراد روی زمین هستند. آن ها شیطانی، بد ذات و بی رحم هستند و نقشه های شرورانه ای جهت تسلط بر دنیا،

    تصویر + شخصیت‌های شرور سینمای هالیوود

    شخصیت های شرور سینمای هالیوود + عکس

    عبارات مهم : سریال

    برای طرفداران سینما و تلویزیون شخصیت های شرور داستان منفورترین افراد روی زمین هستند. آن ها شیطانی، بد ذات و بی رحم هستند و نقشه های شرورانه ای جهت تسلط بر دنیا، از بین بردن بشریت و ربودن شخصیت های دوست داشتنی دارند.

    به گزارش فرادید، جهت طرفداران سینما و تلویزیون شخصیت های شرور داستان منفورترین افراد روی زمین هستند. آن ها شیطانی، بد ذات و بی رحم هستند و نقشه های شرورانه ای جهت تسلط بر دنیا، از بین بردن بشریت و ربودن شخصیت های دوست داشتنی دارند.

    تصویر + شخصیت‌های شرور سینمای هالیوود

    اما گاهی شخصیت هایی که ما آن ها را شرور می دانیم آن قدرها نیز اعمال غیرانسانی انجام نداده و در مورد آن ها دچار سوء تفاهم شده است ایم. در واقع آن ها ذاتاً شرور نبوده و عمداً کارهای ناخوشایندی انجام نمی دهند بلکه یک مسئله یا گرفتاری باعث شده است که آن ها دست به این اعمال مخرب بزنند.

    بدین ترتیب در مواردی مرز بین شرور و قربانی مبهم می شود و می توان آن ها را افرادی دانست که تنها مشکلشان این است که ایده ها و عقایدشان با بقیه افراد و هنجارهای جامعه همخوانی ندارد.

    برای طرفداران سینما و تلویزیون شخصیت‌های شرور داستان منفورترین افراد روی زمین هستند. آن ها شیطانی، بد ذات و بی رحم هستند و نقشه های شرورانه ای جهت تسلط بر دنیا،

    مهم تر از آن باید بدانیم که دنیایی که در فیلم ها، سریال ها و انیمیشن ها به تصویر کشیده می شود یک دنیای کاملاً ساختگی و غیرواقعی بوده و با دنیایی که در آن زندگی می کنیم تفاوت های بنیادین دارد. جهت مثال شخصیت والتر وایت در سریال «بریکینگ بد» (Breaking Bad) را در نظر بگیرید که به خاطر غرور و تلاش جهت ایستادن بر روی پای خود و تامین مخارج خانواده اش و بدون این که به دنبال رسیدن به قدرت و منفعت شخصی باشد به یک انسان شرور تبدیل می شود.

    بنابراین می توان ادعا کرد که کمتر کسی از طرفداران این سریال، والتر وایت را شخصیتی تماماً منفی و منفور می داند و بسیاری رفتارهای غیرانسانی او را توجیه پذیر می دانند. نمی توان با تماشای جلد یک کتاب در مورد محتویات آن قضاوت کرد، به همین ترتیب نیز شایسته نیست که بسیاری از شخصیت های منفی را از روی ظاهر آن ها و کارهایشان مورد قضاوت قرار داد.

    11- هانیبال لکتر- سکوت بره ها

    در فیلم «سکوت بره ها» (Silence of the Lambs) از همان ابتدا شخصیت کلاریس می دانست که نباید انتظار داشته باشد شخصیت دکتر هانیبال لکتر با بازی خیره کننده ی آنتونی هاپکینز، عالی ترین روانشناس تمام دوران باشد. او می دانست که بدون شک با شخصیتی با زمینه های سادیستی ضد اجتماعی عمیق و تاریک روبرو خواهد شد.

    تصویر + شخصیت‌های شرور سینمای هالیوود

    اما داستان به همین سادگی پیش نمی رود بعد بگذارید نگاهی بیندازیم به داستان فیلمی که یکی از جالب ترین داستان های ژانر خود را دارد. کلاریس یک مامور اف بی آی تازه کار است که قصد دارد قاتلی سریالی به نام بوفالو بیل که دختر یک سناتور را ربوده به دام بیاندازد. به همین منظور او جهت دستگیری یک جانی بیرحم مجبور می شود دست کمک به سوی هانیبال لکتر آدمخوار دراز کند.

    برای طرفداران سینما و تلویزیون شخصیت‌های شرور داستان منفورترین افراد روی زمین هستند. آن ها شیطانی، بد ذات و بی رحم هستند و نقشه های شرورانه ای جهت تسلط بر دنیا،

    بوفالو بیل شخصیت مهم منفی داستان فیلم «سکوت بره ها» است لیکن در نهایت مشخص می شود که نه تنها تعدادی از قربانیان خود را به هولناک ترین روش به قتل رسانده بلکه از اعضای بدن آن ها لباس هایی جهت خود تهیه کرده هست. علاوه بر این او هنوز آخرین قربانی خود را زنده در یک سیاهچال در زیرزمین منزل اش نگهداری می کند.

    با این وجود شخصیت دکتر هانیبال لکتر علی رغم سخنان زشت و رکیکی که به زبان می آورد و رفتارهای ضد اجتماعی که از خود نشان می دهد در واقع در نهایت به کلاریس کمک می کند و در نهایت پرونده ی یک قاتل روانی مخوف را با موفقیت حل می کند. علاوه بر این او از همان ابتدا در پشت میله های زندان واقع شده است است و با آن اسم با مصما و هنری خود، «هانیبال آدمخوار» (Hannibal the cannibal) بدون این که مسئله بزرگی ایجاد کند نقش موثری در آزاد شدن دختر سناتور و دستگیری بوفالو بیل روانی ایفا می کند.

    تصویر + شخصیت‌های شرور سینمای هالیوود

    10- میراندا پریستلی- شیطان پرادا می پوشد

    شخصیت میراندا در فیلم «شیطان پرادا می پوشد» (The Devil Wears Prada) با بازی مریل استریپ را نمی توان شخصیتی دوست داشتنی و مهربان دانست. او با خاطر نیش و کنایه های تند و رفتارهای رییس مآبانه اش که همکاران و زیردستانش را به شدت آزار می دهد. در تمام نیمه ی اول فیلم میراندا پریستلی را زنی بسیار رک، دیکتاتور، شدیداً منظم و بدجنس می بینیم که بسیاری او را دوست دارند. ولی همزمان این شاخصه های اخلاقی او را شبیه شخصیت های شرور و بدذات می کند هرچند در واقع چنین انسانی نیست.

    شخصیت منفی و شرور این فیلم را باید بدون شک نایجل دانست اگر چه نقش پسر خوب داستان را بازی می کند. او جهت موفقیت تیم کاری شرکت میراندا پریستلی با سیاست بازی می کند و دست به کارهای کثیفی می زند. بنابراین می توان ادعا کرد که میراندا نه تنها شخصیت بد داستان نیست بلکه او را باید شخصیت مثبت و قهرمان داستان دانست.

    میراندا اگر چه خودخواه است و بیش از هر چیز دیگری به کارش اهمیت می دهد ولی شخصیت او درست درک نشده و رفتارهای او به اشتباه تفسیر می شود. رفتارهای خشن او نتیجه ی اتفاقات ناخوشایندی است که او را به چنین زن بی عاطفه ای تبدیل کرده اند. با این وجود در نهایت به شخصیت اندی کمک می کند به آن چه که آرزو دارد دست یابد.

    9- وی- وی مثل وندتا

    در فیلم «وی مثل وندتا» (V For Vendetta) شخصیت ایوی هاموند قربانی مهم اتفاقات وحشتناکی است که حکومت عامل مهم آن ها آشنا می شود. ایوی به وسیله شخصیت وی که یک آنارشسیت بدنام است نجات داده می شود که در و.اقع عضو یک گروه مخالف دولت هست. ولی آیا می توان او را شخصیت شرور داستان نامید؟

    اگر چه وی یک عقبه ی رازآلود دارد ولی سخنوری با زمینه های ضداجتماعی است و از همه مهم تر در برابر ساختار حکومتی که به او ظلم کرده می ایسند. با این وجود نمی توان او را شخصیت شرور داستان نامید.

    در طرف برابر او به منظور انتقام از دولت دست به هر کاری می زند. اگر چه ممکن است قهرمان دانستن شخصیت وی در این فیلم دیدگاهی شخصی باشد ولی همین که او یکه و تنها در برابر یک رژیم زورگو می ایستد از او یک قهرمان ساخته می شود. به عبارت دیگر رژیم ظالم شخصیت شرور مهم داستان فیلم «وی مثل وندتا» هست. وی به شهروندان این گزینش را می دهد که بر ترسشان از حکومت چیره شوند اگر چه چنین موفقیتی باید با روش های آنارشیستی و آشوب گرایانه بدست آید.

    8- گاستون- دیو و دلبر

    داستان «دیو و دلبر» (Beauty in the Beast) که به اندازه ی تاریخ قدمت دارد قشنگی درون را به تصویر می کشد و از شما پرسش می کند که آیا می توان کسی را بر اساس ظاهر او دوست داشت یا خیر؟ همانطور که در عنوان این داستان آمده است قرار است شخصیت «دیو» نقش منفی و شرور داستان را بازی کند.

    اما علت مهم این که او را شخصیت شروری در نظر می گیرند این است که ظاهری هیولا مانند داشته و بر اساس محیط زیست و خوی خود عمل می کند ولی درست مانند شخصیت میراندا در مورد شانزدهم فریاد او بلندتر از گاز اوست و او مجبور شده است که چنین باشد. ولی اگر گاستون شخصیت شرور این داستان نیست بعد وظیفه این شخصیت چه می شود؟ بسیاری بر این باورند که جادوگر شخصیت منفی این داستان است یا زنی که در همان ابتدا درها را باز می کند یا شخصیت لفو.

    7- کینگ کونگ- کینگ کونگ

    شخصیت کینگ کونگ یکی از نخستین هیولاهایی است که در فیلم ظاهر شد و یکی از آشنا شده است ترین این هیولاها در تاریخ سینما آشنا می شود. ولی آیا واقعاً شخصین کینگ کونگ شخصیت شرور داستان فیلم های کینگ کونگ است؟ کونگ غول پیکر شخصیت مهم فیلم «کونگ» (Kong ) سال 1930 و بازسازی آن در سال 1986 و 2005، هچنین دنباله های آن در سال 2017 با نام «کونگ: جزیره جمجمه» (Kong: Skull Island) است که گاهی به عنوان شخصیت مهم شرور، گاهی ضد قهرمان و گاهی حتی ضد شخصیت شرور فیلم عمل می کند.

    تماشاگران به علت ظاهر، اندازه و واکنش‌ها ترسناکش او را شخصیت شرور می دانند. ولی هنگامی که که متوجه می شویم پشت این ظاهر ترسناک و خشن وی احساسات و مهربانی خاصی داشته و به دنبال عدالت جهت انسانیت است تازه می فهمیم که وی زیاد به قهرمان داستان شبیه است تا شخصیت شرور. وی به عنوان یک حیوان تنها بر اساس غرایز خود عمل کرده و تلاش دارد از قلمرو زندگی خود که یک جزیره است در برابر کسانی که قصد تجاوز به آن را دارند محافظت کند.

    6- فرانکشتاین- فرانکشتاین

    هیولای فرانکشتاین نیز مانند کونگ و گاستون اغلب شخصیت شرور آشنا می شود. ولی او قربانی شرایط است لیکن او نخواسته که کسی او را خلق کند و او بدون این که اختیاری در این امر داشته باشد به ناگاه ساخته شده است است و بدون اینکه بخواهد هر کسی که به او نزدیک می شود را می ترساند.

    بنابراین باید گفت که شخصیت شرور داستان فیلم های فرانکشتاین نه خود فرانکشتاین بلکه دکتر ویکتور است که او را به این دنیا می آورد. او که اهدافی خداگونه دارد انسانی منطقی و مستقل است که همه چیز را به فرانکشتاین تحمیل می کند.

    5- پروفسور سوروس اسنیپ- هری پاتر

    این که پروفسور سوروس اسنیپ در فیلم های «هری پاتر» (Harry Potter) را شخصیت شرور داستان بدانیم نیازی به جستجو و تامل فراوانی ندارد لیکن او شخصیت تندخو و مسخره ای دارد و مشخص نیست که دقیقاً متحد کدام گروه است.

    اما هنگامی که که زحمت هایی که در طول زندگی کشیده مشخص می شوند در می یابیم که او شخصیت شرور داستان نیست. وی که در فقر به دنیا آمده به هنر جادوگری سیاه علاقمند می شود و در تلاش جهت انتقام گرفتن مهارت های خود را در طول سال ها توسعه می دهد. این که او بعضی اوقات کارهای بدی انجام می دهد بدهید معنا نیست که شخصیت شرور داستان است.

    4- سامارا- حلقه

    سامارا مورگان شخصیت ترسناک فیلم «حلقه» (The Ring) واقعا ترسناک هست. این دختر فرزند ترسناک در واقع به دنیا بازگشت و ویدیویی نفرین شده است تولید کرده که هر کسی آن ها را تماشا کند بعد از یک ماه کشته خواهد شد.

    اما او شرور به دنیا نیامده است بلکه شرارت به او تحمیل شده است و در واقع شخصیت های شرور مادر مهم و مادرهای ناتنی او هستند که سامارا را ترک کرده، نادیده گرفته و در نهایت او را کشته اند. شاید ترسناک و مرگبار باشد ولی نه شرور است و نه قهرمان داستان. اگر چه او به دنبال انتقام از بشریت است ولی در واقع به دنبال مادری می گردد که او را نکشد.

    3- لوکی- ثور

    لوکی لوفیسون که خدای شرارت، جادو و کارهای بد است برادر ناتنی و دشمن فناپذیر ثور نیز به شمار می آید. او نقش شخصیت دشمن را در فیلم «ثور» (Thor) بازی می کند و شاید همه فکر کنند که او شخصیت شرور داستان هست. ولی او با ناامیدی و درماندگی، انتظارات فراوان دیگران و میل به تحت تاثیر قرار دادن دیگران دست و پنجه نرم می کند.

    اگر چه او ذاتاً موجود شروری است ولی این کارهای شرورانه را به علت دلایل درستی انجام می دهد. بعضی حتی ممکن است بگویند که وی این کارها را جهت جلب کردن نظر پدرش انجام می دهد. بنابراین تلاش می کند که عالی ترین آرزوهای پدرش را به بدترین شکل ممکن انجام دهد.

    2- ایناک «ناکی» تامپسون- امپراطوری بوردواک

    سریال «امپراطوری بوردواک» (Boardwalk Empire) داستان دوران ممنوعیت خرید و فروش مشروبات الکلی در شهر آتلانتیک سیتی را روایت می کند. بدون شک شخصیت ایناک تامپسون سیاستمدار فاسد و سستی است و معمولاً هیچ کسی از چنین شخصیت هایی خوشش نمی آید. ولی در واقع او انسانی باهوش و مهربان است که افکار خوبی در سر دارد.

    برخلاف دیگر همتایانش با زنان و اقلیت ها واکنش‌ها مناسبی دارد. در کل وی در مقایسه با دیگر گروه های گانگستری دوران خود که همگی تفکراتی سادیستی دارند رفتارها و نظر های انسانی تری دارد. ولی در سریال «امپراطوری بوردواک» شخصیت بد و شخصیت خوب مانند آن چه که در زندگی و فیلم های دیگر می بینیم وجود ندارد. او نیز دروغ می گوید، دیگران را گول زده و در بعضی از موارد نیز دست به قتل می زند ولی تماشاگر دوست دارد که ناکی پیروز و موفق باشد. بدون توجه به تمایلاتش به شرور بودن نمی توان او را انسان شروری دانست بلکه عنوان «ضد قهرمان» جهت او مناسب تر خواهد بود.

    1- والتر وایت- بریکینگ بد

    او خود اعتراف می کند که انسان بدی است ولی با دیگر کسانی که در خشونت ها و جنایات خیابانی فعالیت می کنند تفاوت های آشکار دارد. والتر وایت در سریال فوق العاده جالب «بریکینگ بد» احساسات متفاوتی نیست به دیگر افراد حاضر در قاچاق مواد مخدر از خود نشان می دهد. جسی پینکمن نیز در این زمینه با او یکسان هست. والتر وایت تنها می خواهد مطمئن شود که بعد از فوت زندگی خانواده اش تامین باشد.

    والتر و پینکمن کارهای اشتباه و نادرست را جهت اهدافی مثبت و درست انجام می دهند. آن ها علی رغم دیگر افراد حاضر در این حوزه تحت تاثیر احساساتشان هستند. اگر چه والتر و جسی نیز در مواردی خونسردی و سنگدلی هایی دارند ولی آن ها با انجام کارهای خلاف خود جهت یک نشانه بزرگتر و بهتر خود را از دیگر قاچاقچیان مواد مخدر جدا می کنند.

    این دو رفته رفته مدارج پیشرفت را در این حوزه طی کرده و گاهی موارد با درگیری ها و سختى ها و آسانى ها هایی وارد می شوند ولی همزمان با افراد روانی و بیرحم دیگری نیز مبارزه می کنند. در آخرهای سریال در می بابیم که او حتی ضد قهرمان نیز نیست فقط شخصی است که غرورش هم نقطه ی ضعف او شده است و هم نقطه ی قوتش.

    او نه قهرمان است و نه شرور و با شخصیت های دیگر شغل خود مانند گاس فرینگ که قصد دارد تمامی رقبای خود را از میان بردارد کاملاً متفاوت هست. در 4 فصل ابتدایی سریال بدون شک می توانید بگویید که او شخصیت شرور داستان نخواهد بود. حتی در فصل نهایی نیز او هنوز شخصیتی شجاع، نترس، محکم، رانده شده است و البته پدر و شوهری دلسوز است که علی رغم مشکلاتش همچنان جهت خانواده اش وقت می گذارد حتی اگر جهت ساختن دروغ هایش باشد.

    واژه های کلیدی: سریال | داستان | سریالی | داستان | قهرمان | شخصیت های دوست داشتنی | اخبار فرهنگی و هنری

    تصویر + شخصیت‌های شرور سینمای هالیوود

    تصویر + شخصیت‌های شرور سینمای هالیوود


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار